על מנת להוריד או לשלוח למייל את המוצרים שאספתם, מלאו קודם את פרטיכם:

arrow&v

סה״כ יוזמות ומחקרים:

.

המוצרים שלי

יוזמות

'אוריינות תחבורתית' בחיי היום יום- חינוך והכשרה לכל גיל

כדי להביא למיצוי מירבי של אפשרויות התחבורה חדשות מחד, והרחבת חופש הבחירה של הפרט לקבלת החלטות שהם לא רק יעילות יותר אלא גם ערכיות יותר מנגד, נדרש לשכלל את האוריינות התחבורתית של הנוסעים.


על כן, יש לקדם תכניות לאורינות תחבורתית, המיועדות לכל גיל:

בבית הספר יילמדו בין היתר על הקשר בין ערכים של קיימות ושוויון חברתי ובין בחירות תחבורתיות, על הרווח וההפסד שבין בחירות אלו, השיקולים לבחירה נבונה באמצעי נסיעה, ועל הפעלה חכמה של אמצעי MaaS.

כתיבה ואימוץ של "קוד אתי" לניהול והפעלת תחבורה חכמה

התחבורה השיתופית (אוטונומית או שאינה אוטונומית) קרובה מתמיד. האם בכוחה לצמצם פערים חברתיים? או שמא היא דווקא תגרום להרחבתם? האם לציבור הנוסעים יש סיבה לחשוש לפרטיותם או אפילו לבטחונם?


על מנת לוודא שלא נתקן נזקים בדיעבד,מוצע לבחון ולנסח מבעוד מועד "קוד אתי" לניהול והפעלת תחבורה חכמה.

מערכת תמחור-נסיעות דינאמי

מיסוי איננו רק כלי לגביית כסף מהציבור, אלא גם כלי חשוב לעיצוב התנהגות ולקידום מדיניות מועילה.

שיטת מיסוי ותימחור חכמה היא אחת מאבני היסוד של עולם התחבורה של העתיד, אשר זקוקה למערך מתוחכם ומותאם יותר לצורך תמרוץ הציבור לשימוש מיטיב בכלי-התחבורה השונים, והתמודדות נכונה יותר עם השפעות חיצוניות הכרוכות בסוגי הנסיעות השונים, באופן שתיטיב עם הכלל.

תמיכה באמצעים שיתופיים משלימים: רכבים שיתופיים ושיתוף נסיעות

התחבורה החדשה עוד לא נכנסה ליישום, אך ישנם כבר אמצעי תחבורה שיתופיים ומערכות לשיתוף נסיעות הזמינות לשימוש.


תמיכה בפתרונות אלו יסייעו להטמיע את התפיסה של "ניידות כשירות" בקרב הציבור הרחב, ולפתח הרגלי נסיעה חדשים במטרה לתמוך במעבר הדרגתי לתנועה ללא בעלות/ בעלות מופחתת על רכב פרטי.

קידום נתיבי חנייה גמישים

המעבר לתחבורה חכמה ולתפיסה של "ניידות  כשירות" (MaaS) צפוי להקטין את אחוז הבעלות על רכבים פרטים וכפועל יוצא - לצמצם  את מספר המכוניות הפרטיות על הכביש. מגמות אלו צפויות להשפיע גם על היקף השטחים הנחוצים לצרכי חניה, ובכך לאפשר להסב אותם לשימושים אחרים.


נתיבי חניה גמישים, הם כלי נוסף לניצול של האפשרויות הטמונות בשטחי החניה המתפנים.

האצת חקיקה להסדרת הנסיעה האוטונומית

בשנים הקרובות התחבורה האוטונומית תהפוך לחלק בלתי נפרד מחיינו. כדי להתכונן לשינוי הצפוי, הצעד הראשון וההכרחי שנדרש הוא גיבוש חבילת חקיקה שתאפשר ותסדיר את הנסיעה האוטונומית במגוון היבטים כגון: בטיחות, תעבורה, תחומי האחריות הפלילית, ניהול והגנה על מידע, התנהלות במרחב הציבורי ועוד

כתיבה ואימוץ של "קוד אתי" לניהול והפעלת תחבורה חכמה

התחבורה השיתופית (אוטונומית או שאינה אוטונומית) קרובה מתמיד. האם בכוחה לצמצם פערים חברתיים? או שמא היא דווקא תגרום להרחבתם? האם לציבור הנוסעים יש סיבה לחשוש לפרטיותם או אפילו לבטחונם?


על מנת לוודא שלא נתקן נזקים בדיעבד,מוצע לבחון ולנסח מבעוד מועד "קוד אתי" לניהול והפעלת תחבורה חכמה.

מערכת תכלול נסיעות דיגיטלית, כתשתית ל-MaaS

אחד התנאים להגדלת השימוש בתחבורה השיתופית והציבורית, הוא פיתוח מערכת תכלול נסיעות דיגיטלית אשר תאחד ותחבר בין כל אפשרויות הנסיעה השונות. כך, יוכלו הנוסעים לתכנן, להזמין ולשלם על נסיעתם ביעילות ובקלות.

פרסום קול קורא ל״אזור תנועה חכמה״

את ההטמעה של "אזורי התנועה החכמה" יש להתחיל מוקדם ככל הניתן. לשם כך, מוצע לפעול באמצעות פרסום של קול קורא, כבר עכשיו, לרשויות מקומיות המעוניינות בתמיכתה בהקמת אזורים אלה בשטחן.

גיבוש ואימוץ סטנדרטים לשיתוף וניהול מידע תחבורתי

איסוף וניתוח של מידע רב ומדויק על מצב התנועה ונסיעות הציבור מהווים כלים חשובים לניצול ההזדמנויות הטמונות בתחבורת העתיד.

על מנת להבטיח זאת, יש לקבוע סטנדרטים לאיסוף, שיתוף ואחזקה של המידע אשר יבטיחו שימוש יעיל, בטוח והוגן בו.

סטנרטים אלו יפרטו את סוגי המידע שעל החברות הפרטיות לחלוק עם הציבור ואת תנאי האבטחה שלהם למניעת פגיעות בפרטיות הנוסעים ופגיעות המערכת מפני מתקפות סייבר.

הקמה וניהול של 'תאום דיגיטלי' למידע תחבורתי

עם כניסת טכנולוגיות חדשות, חכמות ומקושרות, מגמת ההסתמכות על מידע כתשתית תחבורתית צפויה רק לגבור.

כיום, רוב המידע מצוי ומוחזק על ידי חברות פרטיות, אשר לא נדרשות לחשוף אותו לעין הציבור.  העדר מידע נגיש וזמין לציבור עלול להקשות על הרגולטור לקידום ובעיקר להטמיע מדיניות רצויה בזמן אמת.


ה"תאום הדיגיטלי" יכיל מידע בזמן אמת (או כמעט אמת) על התנועות, הגודש בדרכים, רמות שירות בתחבורה הציבורית ובשירות שיתופי (לדוגמא על מקדם המילוי), נסיעות שילוח ושינוע ועוד, ועל בסיס אלו יאפשר להתערב במציאות הפיזית בהתאם לקריטריונים רצויים שנקבעו בתהליך של עיצוב מדיניות.

רישוי ואסדרה של שירות נסיעות שיתופי

הפעלת מגוון רחב של שירותי נסיעות ואמצעי תחבורה שונים הוא אתגר רגולטורי הדורש מחשבה, אך גם פעולה מהירה. מחד, ישנו רצון לשמור על עקרונות הפעלה דינאמיים אשר יתאימו למציאות המשתנה, מנגד, עולה צורך למנוע מצבים בהם כל מפעיל שירותי תחוברה/יזם ייעשה כרצונו.


על כן, יש לדון כבר כעת באופן הרישוי והאסדרה היעודיים של שירותי הנסיעות המשותפים.

תכנית אב לאזורי תנועה חכמה

יישום נכון והדרגתי של טכנולוגיות התחבורה האוטונומיות והשיתופיות דורש תכנון מקיף, יצירת סדר עדיפויות וזיהוי האזורים בהם רצוי וניתן להתניע את השינוי. על כן, יש צורך בגיבוש תכנית אב (ברמה ארצית)שתגדיר ותאתר את האזורים בהם מומלץ להתחיל ליישם פתרונות של תחבורה חכמה -  אוטונומית, שיתופית ומקושרת.

פיתוח אמות מידה מעודכנות לניהול התנועה

ככל ששירותי התחבורה החדשים יהפכו שכיחים כך עלולה להיפגע יעילותם של שירותי תחבורה ציבורית מסורתיים ושל הסדרי תנועה קיימים. במקרים בהם השירות החדש יהיה יעיל יותר- החלפת שירות ציבורי מסורתי בחדש תהיה מבורכת. לעומת זאת, כאשר, לדוגמא, שירות שיתופי עם קיבולת קטנה יותר מאוטובוסים מתחרים בקווים מסורתיים  בצירים שיש בהם ביקושים גבוהים לנסיעות נדרשת התערבות תכנונית.


על כן, יש להיערך מבעוד מועד, ולפתח "אמות מידה" מעודכנות לניהול התנועה - לתקופת השינוי ההדרגתי, ולאחריה לעידן התחבורה החדשה. אמות מידה אלו יגדירו את דרכי הפעולה המיטביות לשילובם של אמצעי התחבורה החדשנים.

פיתוח אזור עירוני מוטמע לוגיסטיקה מתקדמת

תנועה לוגיסטית מוגברת אינה רק אתגר שבא לידי ביטוי של בגודש ברחובות, אלא משליך גם על לתפקוד המרחב הציבורי. ריכוז ותכלול דינמי של תנועות לוגיסטיות, תוך הסתמכות על כלי-תחבורה קטנים וקלים לפיזור משלוחים בעיר ובחינת  ותוך ניסוי האפשרויות לתנועה לוגיסטית- אוטונומית עשויים לא רק לייעל מאוד את הלוגיסטיקה בעיר אלא גם לשפר את איכות המרחב. פיתוח אזור עירוני מוטמע לוגיסטיקה מתקדמת יאפשר להדגים את האפשרויות המשולבות החדשות לתכנון עירוני, תחבורה ולוגיסטיקה.

הקמת גוף לניהול ובקרת תנועה ומידע

למערכת מורכבת כמו "מגדל הפיקוח" לתחבורה יבשתית חייב להיות גוף שיתמחה בתפעולה וניהולה.

לכן, יש לקדם, כבר עכשיו, הקמה של גוף לאומי לניהול ובקרת תנועה ומידע, אשר תהיה לו הסמכות לניהול מערך התנועות, קביעה ועיצוב מדיניות והסדרת המידע והמערכות הדיגיטליות.

מערכת תמחור-נסיעות דינאמי

מיסוי איננו רק כלי לגביית כסף מהציבור, אלא גם כלי חשוב לעיצוב התנהגות ולקידום מדיניות מועילה.

שיטת מיסוי ותימחור חכמה היא אחת מאבני היסוד של עולם התחבורה של העתיד, אשר זקוקה למערך מתוחכם ומותאם יותר לצורך תמרוץ הציבור לשימוש מיטיב בכלי-התחבורה השונים, והתמודדות נכונה יותר עם השפעות חיצוניות הכרוכות בסוגי הנסיעות השונים, באופן שתיטיב עם הכלל.

מערכת תמחור-נסיעות דינאמי

מיסוי איננו רק כלי לגביית כסף מהציבור, אלא גם כלי חשוב לעיצוב התנהגות ולקידום מדיניות מועילה.

שיטת מיסוי ותימחור חכמה היא אחת מאבני היסוד של עולם התחבורה של העתיד, אשר זקוקה למערך מתוחכם ומותאם יותר לצורך תמרוץ הציבור לשימוש מיטיב בכלי-התחבורה השונים, והתמודדות נכונה יותר עם השפעות חיצוניות הכרוכות בסוגי הנסיעות השונים, באופן שתיטיב עם הכלל.

רישוי ואסדרה של שירות נסיעות שיתופי

הפעלת מגוון רחב של שירותי נסיעות ואמצעי תחבורה שונים הוא אתגר רגולטורי הדורש מחשבה, אך גם פעולה מהירה. מחד, ישנו רצון לשמור על עקרונות הפעלה דינאמיים אשר יתאימו למציאות המשתנה, מנגד, עולה צורך למנוע מצבים בהם כל מפעיל שירותי תחוברה/יזם ייעשה כרצונו.


על כן, יש לדון כבר כעת באופן הרישוי והאסדרה היעודיים של שירותי הנסיעות המשותפים.

הקמה וניהול של 'תאום דיגיטלי' למידע תחבורתי

עם כניסת טכנולוגיות חדשות, חכמות ומקושרות, מגמת ההסתמכות על מידע כתשתית תחבורתית צפויה רק לגבור.

כיום, רוב המידע מצוי ומוחזק על ידי חברות פרטיות, אשר לא נדרשות לחשוף אותו לעין הציבור.  העדר מידע נגיש וזמין לציבור עלול להקשות על הרגולטור לקידום ובעיקר להטמיע מדיניות רצויה בזמן אמת.


ה"תאום הדיגיטלי" יכיל מידע בזמן אמת (או כמעט אמת) על התנועות, הגודש בדרכים, רמות שירות בתחבורה הציבורית ובשירות שיתופי (לדוגמא על מקדם המילוי), נסיעות שילוח ושינוע ועוד, ועל בסיס אלו יאפשר להתערב במציאות הפיזית בהתאם לקריטריונים רצויים שנקבעו בתהליך של עיצוב מדיניות.

מחקרים ודוגמאות מהעולם

How Higher Wages for Uber Drivers Could Cut Traffic on NYC Streets – Streetsblog New York City
MaaS Global
גורם מפרסם:

מהם הקריטריונים לאזורים המתאימים להיות ״אזורי תנועה חכמה״? אילו אזורים עונים על הקריטריונים אלו? הטכנולוגיה לתחבורה האוטונומית כבר קיימת. צעדים ראשונים ליישום נכון והדרגתי שלה  הם בגיבוש של תכנית אב לאומית שתגדיר ותאתר את האזורים בהם מומלץ להתחיל את השימוש בתחבורה החכמה.

אתר אינטרנט

2018

אנגלית, פינית

'אוריינות תחבורתית' בחיי היום יום- חינוך והכשרה לכל גיל
MaaS Global
גורם מפרסם:

מהם הקריטריונים לאזורים המתאימים להיות ״אזורי תנועה חכמה״? אילו אזורים עונים על הקריטריונים אלו? הטכנולוגיה לתחבורה האוטונומית כבר קיימת. צעדים ראשונים ליישום נכון והדרגתי שלה  הם בגיבוש של תכנית אב לאומית שתגדיר ותאתר את האזורים בהם מומלץ להתחיל את השימוש בתחבורה החכמה.

אתר אינטרנט

2018

אנגלית, פינית

Engineering Social Justice into Traffic Control for Self-Driving Vehicles?
MaaS Global
גורם מפרסם:

מהם הקריטריונים לאזורים המתאימים להיות ״אזורי תנועה חכמה״? אילו אזורים עונים על הקריטריונים אלו? הטכנולוגיה לתחבורה האוטונומית כבר קיימת. צעדים ראשונים ליישום נכון והדרגתי שלה  הם בגיבוש של תכנית אב לאומית שתגדיר ותאתר את האזורים בהם מומלץ להתחיל את השימוש בתחבורה החכמה.

אתר אינטרנט

2018

אנגלית, פינית

כתיבה ואימוץ של "קוד אתי" לניהול והפעלת תחבורה חכמה
MaaS Global
גורם מפרסם:

מהם הקריטריונים לאזורים המתאימים להיות ״אזורי תנועה חכמה״? אילו אזורים עונים על הקריטריונים אלו? הטכנולוגיה לתחבורה האוטונומית כבר קיימת. צעדים ראשונים ליישום נכון והדרגתי שלה  הם בגיבוש של תכנית אב לאומית שתגדיר ותאתר את האזורים בהם מומלץ להתחיל את השימוש בתחבורה החכמה.

אתר אינטרנט

2018

אנגלית, פינית

מערכת תמחור-נסיעות דינאמי
MaaS Global
גורם מפרסם:

מהם הקריטריונים לאזורים המתאימים להיות ״אזורי תנועה חכמה״? אילו אזורים עונים על הקריטריונים אלו? הטכנולוגיה לתחבורה האוטונומית כבר קיימת. צעדים ראשונים ליישום נכון והדרגתי שלה  הם בגיבוש של תכנית אב לאומית שתגדיר ותאתר את האזורים בהם מומלץ להתחיל את השימוש בתחבורה החכמה.

אתר אינטרנט

2018

אנגלית, פינית

תמיכה באמצעים שיתופיים משלימים: רכבים שיתופיים ושיתוף נסיעות
MaaS Global
גורם מפרסם:

מהם הקריטריונים לאזורים המתאימים להיות ״אזורי תנועה חכמה״? אילו אזורים עונים על הקריטריונים אלו? הטכנולוגיה לתחבורה האוטונומית כבר קיימת. צעדים ראשונים ליישום נכון והדרגתי שלה  הם בגיבוש של תכנית אב לאומית שתגדיר ותאתר את האזורים בהם מומלץ להתחיל את השימוש בתחבורה החכמה.

אתר אינטרנט

2018

אנגלית, פינית

קידום נתיבי חנייה גמישים
MaaS Global
גורם מפרסם:

מהם הקריטריונים לאזורים המתאימים להיות ״אזורי תנועה חכמה״? אילו אזורים עונים על הקריטריונים אלו? הטכנולוגיה לתחבורה האוטונומית כבר קיימת. צעדים ראשונים ליישום נכון והדרגתי שלה  הם בגיבוש של תכנית אב לאומית שתגדיר ותאתר את האזורים בהם מומלץ להתחיל את השימוש בתחבורה החכמה.

אתר אינטרנט

2018

אנגלית, פינית

האצת חקיקה להסדרת הנסיעה האוטונומית
MaaS Global
גורם מפרסם:

מהם הקריטריונים לאזורים המתאימים להיות ״אזורי תנועה חכמה״? אילו אזורים עונים על הקריטריונים אלו? הטכנולוגיה לתחבורה האוטונומית כבר קיימת. צעדים ראשונים ליישום נכון והדרגתי שלה  הם בגיבוש של תכנית אב לאומית שתגדיר ותאתר את האזורים בהם מומלץ להתחיל את השימוש בתחבורה החכמה.

אתר אינטרנט

2018

אנגלית, פינית

כתיבה ואימוץ של "קוד אתי" לניהול והפעלת תחבורה חכמה
MaaS Global
גורם מפרסם:

מהם הקריטריונים לאזורים המתאימים להיות ״אזורי תנועה חכמה״? אילו אזורים עונים על הקריטריונים אלו? הטכנולוגיה לתחבורה האוטונומית כבר קיימת. צעדים ראשונים ליישום נכון והדרגתי שלה  הם בגיבוש של תכנית אב לאומית שתגדיר ותאתר את האזורים בהם מומלץ להתחיל את השימוש בתחבורה החכמה.

אתר אינטרנט

2018

אנגלית, פינית

מערכת תכלול נסיעות דיגיטלית, כתשתית ל-MaaS
MaaS Global
גורם מפרסם:

מהם הקריטריונים לאזורים המתאימים להיות ״אזורי תנועה חכמה״? אילו אזורים עונים על הקריטריונים אלו? הטכנולוגיה לתחבורה האוטונומית כבר קיימת. צעדים ראשונים ליישום נכון והדרגתי שלה  הם בגיבוש של תכנית אב לאומית שתגדיר ותאתר את האזורים בהם מומלץ להתחיל את השימוש בתחבורה החכמה.

אתר אינטרנט

2018

אנגלית, פינית

פרסום קול קורא ל״אזור תנועה חכמה״
MaaS Global
גורם מפרסם:

מהם הקריטריונים לאזורים המתאימים להיות ״אזורי תנועה חכמה״? אילו אזורים עונים על הקריטריונים אלו? הטכנולוגיה לתחבורה האוטונומית כבר קיימת. צעדים ראשונים ליישום נכון והדרגתי שלה  הם בגיבוש של תכנית אב לאומית שתגדיר ותאתר את האזורים בהם מומלץ להתחיל את השימוש בתחבורה החכמה.

אתר אינטרנט

2018

אנגלית, פינית

גיבוש ואימוץ סטנדרטים לשיתוף וניהול מידע תחבורתי
MaaS Global
גורם מפרסם:

מהם הקריטריונים לאזורים המתאימים להיות ״אזורי תנועה חכמה״? אילו אזורים עונים על הקריטריונים אלו? הטכנולוגיה לתחבורה האוטונומית כבר קיימת. צעדים ראשונים ליישום נכון והדרגתי שלה  הם בגיבוש של תכנית אב לאומית שתגדיר ותאתר את האזורים בהם מומלץ להתחיל את השימוש בתחבורה החכמה.

אתר אינטרנט

2018

אנגלית, פינית

הקמה וניהול של 'תאום דיגיטלי' למידע תחבורתי
MaaS Global
גורם מפרסם:

מהם הקריטריונים לאזורים המתאימים להיות ״אזורי תנועה חכמה״? אילו אזורים עונים על הקריטריונים אלו? הטכנולוגיה לתחבורה האוטונומית כבר קיימת. צעדים ראשונים ליישום נכון והדרגתי שלה  הם בגיבוש של תכנית אב לאומית שתגדיר ותאתר את האזורים בהם מומלץ להתחיל את השימוש בתחבורה החכמה.

אתר אינטרנט

2018

אנגלית, פינית

רישוי ואסדרה של שירות נסיעות שיתופי
MaaS Global
גורם מפרסם:

מהם הקריטריונים לאזורים המתאימים להיות ״אזורי תנועה חכמה״? אילו אזורים עונים על הקריטריונים אלו? הטכנולוגיה לתחבורה האוטונומית כבר קיימת. צעדים ראשונים ליישום נכון והדרגתי שלה  הם בגיבוש של תכנית אב לאומית שתגדיר ותאתר את האזורים בהם מומלץ להתחיל את השימוש בתחבורה החכמה.

אתר אינטרנט

2018

אנגלית, פינית

תכנית אב לאזורי תנועה חכמה
MaaS Global
גורם מפרסם:

מהם הקריטריונים לאזורים המתאימים להיות ״אזורי תנועה חכמה״? אילו אזורים עונים על הקריטריונים אלו? הטכנולוגיה לתחבורה האוטונומית כבר קיימת. צעדים ראשונים ליישום נכון והדרגתי שלה  הם בגיבוש של תכנית אב לאומית שתגדיר ותאתר את האזורים בהם מומלץ להתחיל את השימוש בתחבורה החכמה.

אתר אינטרנט

2018

אנגלית, פינית

פיתוח אמות מידה מעודכנות לניהול התנועה
MaaS Global
גורם מפרסם:

מהם הקריטריונים לאזורים המתאימים להיות ״אזורי תנועה חכמה״? אילו אזורים עונים על הקריטריונים אלו? הטכנולוגיה לתחבורה האוטונומית כבר קיימת. צעדים ראשונים ליישום נכון והדרגתי שלה  הם בגיבוש של תכנית אב לאומית שתגדיר ותאתר את האזורים בהם מומלץ להתחיל את השימוש בתחבורה החכמה.

אתר אינטרנט

2018

אנגלית, פינית

פיתוח אזור עירוני מוטמע לוגיסטיקה מתקדמת
MaaS Global
גורם מפרסם:

מהם הקריטריונים לאזורים המתאימים להיות ״אזורי תנועה חכמה״? אילו אזורים עונים על הקריטריונים אלו? הטכנולוגיה לתחבורה האוטונומית כבר קיימת. צעדים ראשונים ליישום נכון והדרגתי שלה  הם בגיבוש של תכנית אב לאומית שתגדיר ותאתר את האזורים בהם מומלץ להתחיל את השימוש בתחבורה החכמה.

אתר אינטרנט

2018

אנגלית, פינית

הקמת גוף לניהול ובקרת תנועה ומידע
MaaS Global
גורם מפרסם:

מהם הקריטריונים לאזורים המתאימים להיות ״אזורי תנועה חכמה״? אילו אזורים עונים על הקריטריונים אלו? הטכנולוגיה לתחבורה האוטונומית כבר קיימת. צעדים ראשונים ליישום נכון והדרגתי שלה  הם בגיבוש של תכנית אב לאומית שתגדיר ותאתר את האזורים בהם מומלץ להתחיל את השימוש בתחבורה החכמה.

אתר אינטרנט

2018

אנגלית, פינית

ישראל נערכת למהפכת התחבורה החכמה - ההשלכות המשקיות של כלי רכב אוטונומיים, חשמליים, מחוברים ושיתופיים
MaaS Global
גורם מפרסם:

מהם הקריטריונים לאזורים המתאימים להיות ״אזורי תנועה חכמה״? אילו אזורים עונים על הקריטריונים אלו? הטכנולוגיה לתחבורה האוטונומית כבר קיימת. צעדים ראשונים ליישום נכון והדרגתי שלה  הם בגיבוש של תכנית אב לאומית שתגדיר ותאתר את האזורים בהם מומלץ להתחיל את השימוש בתחבורה החכמה.

אתר אינטרנט

2018

אנגלית, פינית

מערכת תמחור-נסיעות דינאמי
MaaS Global
גורם מפרסם:

מהם הקריטריונים לאזורים המתאימים להיות ״אזורי תנועה חכמה״? אילו אזורים עונים על הקריטריונים אלו? הטכנולוגיה לתחבורה האוטונומית כבר קיימת. צעדים ראשונים ליישום נכון והדרגתי שלה  הם בגיבוש של תכנית אב לאומית שתגדיר ותאתר את האזורים בהם מומלץ להתחיל את השימוש בתחבורה החכמה.

אתר אינטרנט

2018

אנגלית, פינית